Přemýšlíš o novém webu?

Co si ujasnit o svém podnikání ještě než začneš vytvářet nebo předělávat webovky
Co funguje?

6 součástí podnikání, které je dobré si ujasnit, ať už o webu přemýšlíš nebo zatím ne

70 % úspěchu závisí na dobře promyšlené strategii

  • Buď všechno dopředu promyslíš, eliminuješ známé chyby a nastavíš procesy,
  • nebo začneš stavět na holé pláni bez koncepce. A nejspíš nenaplníš cíle, které očekáváš.

Je přirozené, že máš v hlavě tisíc otázek

  • Pustím se do toho sama nebo si někoho najmu?
  • Kde najdu klienty a jak upoutám jejich pozornost?
  • Co udělám, aby neutekli ke konkurenci?
  • Jak nastavím ceny, aby to nebylo moc ani málo?

Chceš web, který magneticky přitahuje srdcového klienta?

Dej návštěvníkovi, co hledá

  • Aby pochopil, že to našel právě u Tebe.
  • Aby cítil, že Ty jsi ta pravá!
  • A aby se vracel a nakupoval.

Pracovní sešit Web v hlavě a 6 součástí podnikání, které s ním vyladíš

Jednička

Cíl

Konkrétní plán a vize pro Tvůj web i podnikání.

Dvojka

Konkurence

Co dělá, jak se odlišit.

Dvojka

Ideální zákazník

Kdo to je, kde je, jak mluví, co chce.

Dvojka

Expertíza

Co umíš, znáš, v čem vynikáš, co je Tvoje superschopnost. Jak se chceš prezentovat.

Dvojka

Nabídka

Co máš teď, co připravit později, jak to komunikovat.

Dvojka

Cesta zákazníka

Jak ho na web dostat, kudy vést dál, jak ho udržet.

    Ty jo, je toho tolik, zvládnu to vůbec?

    Ano!

      Ano, zvládneš!

      Kdysi jsem v tom taky plavala úplně sama, pamatuju, jaké to je.

      • Sedět a hodinu zírat na bílou obrazovku.
      • Vypotit 20 vět, nějak je rozházet po stránce, dát k tomu fotku z Pixabay a říct si, že je hotovo.
      • Nebo pořád dokola popisovat svého ideálního zákazníka, když jsi na začátku on-line podnikání a zatím o něm nic nevíš.

      Skučela jsem a trpěla, ale Ty nemusíš.

      Pracovní sešit Web v hlavě

      Hlava ženy, přemýšlí o webu

      Ti pomůže uvažovat o webu i v kontextu

      • vize,
      • podnikání a konkurence,
      • identifikace řeči i touhy srdcového klienta,
      • prezentace ucelené nabídky a zákaznické cesty.

      Ujasníš si, kam směřuješ, kdo a kde je Tvoje publikum, dáš do kupy svoji nabídku a vymazlíš zákazníkovu cestu. Aby mu u Tebe na webu bylo dobře.

      Z hlavy nejdřív do sešitu, až pak sebevědomě na web.

      Koncepce + Koncentrace = Výsledky

      Web v hlavě a sociální sítě

      • Všechno, co si připravíš (o webu, o sobě, o ideálním klientovi, o produktech) využiješ i jako inspiraci a promo pro posty na sítích.
      • S Webem v hlavě to najdeš přehledně na jednom místě.
      • Nemusíš vymýšlet a psát znovu. Rozdělíš i zrecykluješ.
      • Máš kam sáhnout v období planých nápadů.

      Bonusový tip: Web v hlavě je vyplňovací!

      Janka získala motivaci připravit si web, který dává smysl a kterému porozumí i její klienti.

      (Díky Jance Emmě Mišúnové za souhlas s uveřejněním reference a profilové fotky.)

      Když jsem se rozhodla, že si udělám nový web, myslela jsem si, že stačí ovládat technikálie a že to prostě nějak naklikám a bude hotovo. Pak jsem se dozvěděla o pracovním sešitu Web v hlavě (Jak o webu přemýšlet) a protože mě jeho popis zaujal, rozhodla jsem se jej prostudovat.

      Čekala jsem obecné tipy, na co při přípravě webu myslet, ale dostala jsem mnohem víc. V krátkých kapitolách jsem našla spoustu AHA momentů, které mě přiměly dívat se na tvorbu webu jinak. Klíčová byla zejména uvědomění, že web má přinést hodnotu nejen potenciálním zákazníkům, ale i mně samotné a že pokud chci zaujmout, nesmím cílit na všechny. Důležité je i uvědomění si svého poslání a důkladná analýza konkurence, ve které lze najít inspiraci.

      Podle praktických návodů jsem si vytvořila personu představující mého ideálního klienta, vytvořila podklady na napsání stránky O mně, promyslela, jak z návštěvníka vytvořit zákazníka a uvědomila si sílu referencí. Také jsem se naučila, jak by měla reference vypadat, pokud má poskytovat hodnotné informace a správně vypovídat o mé práci.

      Cvičení, která jsem si poctivě vyplnila, mi pomohla dát dohromady novou strategii přípravy webu, a motivovala mě hned se pustit do úprav. Pracovní sešit je přehledný a můžete si jej buď vytisknout, nebo vyplňovat přímo do dokumentu.

      Janka Emma Mišúnová

      Logo LENNA

      Konzultantka a mentorka, na kterou se můžeš spolehnout.

      Lenna: černobílá, kouká vlevo

      Inspiruju ženy, aby pracovaly na zvyšování sebevědomí a trénovaly sebedůvěru. K tomu patří i pomoc při vytváření Sebevědomého webu.

      Miluju on-line, technikálie, grafiku, focení, video a postproces. A taky gramatiku a on-line marketing. A osobní rozvoj.

      To všechno se skvěle doplňuje s tvorbou autentického webu, který inspiruje a prodává. S tvorbou Sebevědomého webu pro sebevědomou ženu.

      Mým záměrem je pomoci ženám líp pochopit a využít moc webových stránek pro podnikání, aby mohly snadněji dosahovat svých snů a cílů.

      Že nemáš čas sledovat mega hodin videí?

      Upřímně: ani se nedivím, taky už jsem přehlcená. A tak Web v hlavě může být přesně i pro Tebe.

      • Vezmeš sešit, kdykoliv chceš a můžeš.
      • Kdekoliv máš právě čas.
      • Na jakkoliv dlouhou nebo kratší dobu.
      • Stáhneš jednou, máš napořád.
      • Vytiskneš nebo vyplníš rovnou v pc.

      Žádná hodinová videa, multitasking a hromada informací, které nevyužiješ.

      Jen 20 minut denně

      S Webem v hlavě efektivně, se zaměřenou pozorností. Následuješ jednoduché kroky, ujasňuješ si věci a pracuješ s částmi, které využiješ pro webovky i své podnikání.

      7 dní x 20 soustředěných minut

      Nakoukni do sešitu ↓

      33 stran doporučení, cvičení, úkolů, příkladů a inspirace

      S Webem v hlavě se vyhneš většině pozdějších zbytečných oprav a drahých úprav

      • teď i s konzultací za pěknou cenu
      • nebo jako týdenní VIP osobní péči 1 : 1 s plnou podporou.

      V čase, který se Ti hodí a s tématy, která potřebuješ momentálně řešit.